5 paź 2011

różne takie...

niewątpliwie zbliża się koniec sezonu podwórkowego...
dzieci ponownie zepsuły stolik do drugich śniadań i podwieczorków a ulubiona lalka Ka (bez głowy (twarzy), bo jak inaczej może się widzieć dziewczynka z zespołem Downa?) tęskni za latem


Dzieci wracają do domu późno, nie mają już czasu na podwórkowe zabawy a i pogoda po południu nie rozpieszcza...
Popadam w melancholię
Powinnam iść do fryzjera, albo "zrobić" sobie oczy...
Kupiłam sobie buty za 79 zeta, wystarczyć musi, oka poczekają...
Zbliża się Dzień Nauczyciela, z przerażeniem stwierdzam, że czeka mnie tydzień darmowego i składkowego świętowania, a w jednej szkole to się świętowanie przeniesie aż na listopad, bo wszystkie październikowe terminy w restauracjach oświata już zajęła. wiem, nie muszę iść, ale czasami wypada:) albo : powinno się:)
Słyszę!
nie muszę! :)
Dobra, to teraz polityka, tfu! misja!


Na listach Prawicy Rzeczpospolitej (miejsce 6-te z okręgu 15-go) znajduje się kandydatka do Sejmu, pani Urszula Strach. Ulotka i program pani Strach robią furorę w internecie. Nie bez powodu.



Jeśli Chrystus nie zostanie intronizowany, czeka Polskę i świat coś w rodzaju boskiego szantażu.
"W przypadku nie spełnienia woli Pana Jezusa, Polska przestanie istnieć jako autonomiczne i suwerenne państwo. Miejsce Boga zajmie demon, który doprowadzi Polskę do zupełnej katastrofy". - czytamy w strasznej ulotce...
 Naprawdę, naprawdę powiadam, Bóg jest takim stukniętym straszycielem? Małej wiary człek ze mnie i nie wierzę, nie wierzę i już.


Za to to zdjęcie bardzo mi się podoba :)  http://b.asset.soup.io/asset/2417/8987_4416_500.jpeg, Moralio, dzięki:)

Mam prośbę, ale to w następnej notce, bo tutaj nie pasuje...

6 komentarzy:

Rybiooka pisze...

Pani Strach zaiste kreatywna w przekazie, na szczęście Bóg ma w nosie te wybory. A tylko człowiek człowiekowi wilkiem...

a imprezuj i w słoiki spotkania wkładaj aby każdym dobrym gestem delektować się w zimowe wieczory jak dobrymi powidłami :)

pogrzało mnie :)

zgaga pisze...

Rzeczywiście Strach! A Nergal będzie premierem?

Anonimowy pisze...

Głosując na Urszulę Strach - głosujesz za intronizacją Żyda ;-)
Brawo Panie Jurek, gratulujemy składu pretorian-kandydatów do Sejmu.
Pozdrawiam Clou

Beata pisze...

Clou, Żyd Żydowi nierówny, nie wiesz?

Beata pisze...

Zgago, 666 razy mówiłam ci, nie Strasz!

Beata pisze...

Rybiooka, schłodzimy Cię:)