15 wrz 2011

jak mi ktoś zrobi taki numer z Wu...

zamorduję z zaświatów


6 komentarzy:

Stardust pisze...

Ale suka!!! Zreszta nie tylko ona, bo tam to i pan kurator i pani sedzina tez wygladaja mi na bezuwlasnowolnionych. Dziwie sie tez, ze sasiedzi nie zareagowali. Straszne ile ten czlowiek musial cierpiec.

iw pisze...

Mogę się tylko obiema rękami podpisać pod wypowiedzią Star, aż mi się nóż w kieszeni otwiera!

Anonimowy pisze...

Widziałem ów program - zadziwiająca jest inercyjna znieczulica sąsiadów i ludzi znających sytuację kalekiego facecika. Odniosłem wrażenie, że obecnie taki kaleka z rentą w niektórych środowiskach, to istny skarb by nie powiedzieć dojna krowa i stałe źródło dochodów.
Pozdrawiam Clou

Anonimowy pisze...

Wiele osób wiedziało, nikt nie reagował ...
Szeh

Matylda pisze...

no dobra.A gdzie była przez te wszystkie lata młodsza siostra?

diesel pisze...

wiesz wszystko juz bylo.... ale co mnie zadziwia to te prawo, ktore pozwala mimo ze ktos nie jest w stanie czyms zazadzac i dostaje na to opiekuna. W tym przypadku siostra , przypuszczam tez ze gdzies to jest zapisane, wkracza w pewnym momencie Komornik i targa jego Rente ...
A to co Szer pisze to oczywiście tez fakt....
Sumujac powiedzialbym spoleczenstwo i prawo do DUPY.