8 sty 2011

poszlismy z Wu do Filharmonii na Ołowiance

Maestro Antoni Wit
Koncert symfoniczny
Maestro Antoni Wit
Orkiestra Symfoniczna PFB
Antoni Wit dyrygent
Boris Brovtsyn skrzypce
ROUSSEL  II Suita z baletu "Bacchus et Ariane"
KORNGOLD Koncert skrzypcowy  D-dur
SZOSTAKOWICZ  I Symfonia  f-moll


nagranie niestety nie Antoni Wit, ale ...równie piękne:)

Wu jak skamielina, bez ruchu przez dwie godziny, nawet mnie nie zaczepiał, chłonął każdy dźwięk, ogarniał każdy instrument. Niestety w szatni znowu wróciły jego wylęknione oczy, gadający bez sensu (dla niego) tłum to było za dużo, chciał dotykać ludzi, udało mi się go skutecznie zablokować, nie mam już złudzeń, Wu pogłębia swój autyzm i wystarczą mu jego cztery ściany i internet... i tak już prawdopodobnie zostanie...

ps - zmodyfikowałam nieco pytanie do kart i...wyszło...
czy Wu będzie miał dobrą opiekę, kiedy już...czy ja tak dużo chcę?
dobrą opiekę: najedzony, czysty, bezpieczny 
nawet nie musi być szczęśliwy, wystarczy bezpieczny