16 lip 2010

parada

może i niektórzy hetero mają rację, ale ponieważ walczą o tę rację agresją i nienawiścią to nie mają racji, 
ja, oczywiście , nudnie już powtórzę, że najlepiej by było, gdybyśmy byli człowieki ślimaki jednopłciowe:)

żadnych parad by nie było, gdyby nikt nikomu do sypialni nie zaglądał, gdybym mogła zarządzić, że Krysia, która ze mną mieszka ma po mnie odziedziczyć samochód i dom a drugie dziecko mojej siostry nie podważy testamentu, gdyby ludzie mogli zrozumieć, że wszyscy jesteśmy człowieki po prostu, to na prawdę nie ma znaczenia jaki rodzaj seksu uprawiam, mogę przecież być z Krysią i nie bzykać się, mogę? mogę.

8 komentarzy:

Evita pisze...

Możesz, możesz, ale po co. Jak już być z Krysią to się bzykać i nikomu nic do tego.

Anonimowy pisze...

Nie mam nic przeciwko.
Ale nie akceptuje obscenicznych zachowan w miejscach publicznych.
I mam nadzieje, ze takich nie bedzie.
W koncu w tej paradzie beda szli tez heterycy z dziecmi. A i wsrod przechodniow nie brak bedzie dzieci i ludzi, ktorzy niekoniecznie chca ogladac tego typu zachowania.

BrakNicka pisze...

Nie lubię obnoszenia się ze swoją seksualnością. Nie przepadam też widoku miętolących się w miejscach publicznych par - zarówno hetero jak i homo. A tak poza tym to niech sobie każdy żyje i sypia z kim mu się podoba :)

Beata pisze...

O! Antares i o to mi chodzi, żeby hetero tez się nie miętolili publicznie:)

Anonimowy pisze...

Witaj Beato, dopóki homoseksualiści nie będą mieli takich praw cywilnych jak inne związki, to wcale się nie dziwię, że będą o nie walczyć.
Maria Dora

zgaga pisze...

Ślimaki są akurat obupłciowe...

Beata pisze...

Tak, tak Zgago, ja je oznaczyłam trzecią płcią, żeby nikogo nie rozdrazniac i sprawiedliwie było:) ale nie nazwałabym ich biseksualnymi, bo to zaraz narzuca że jest też hetero i homo:)

el pisze...

zgoda, zgoda..ciekawe, jesli wszyscy sie zgadzają, to czemu te sprawy budzą tyle emocji? czemu nawet zagorzały wróg pisze w nawiasie: "ale franek i maniek to fajni goście i właściwie ich lubie" zawsze mnie to dziwi, zaskakuje..