4 lip 2010

19 komentarzy:

Martaanna pisze...

lepszy gajowy marucha, niż faszysta.
;)

Latarnik pisze...

Myślę, ze Pan Sułek tez by sobie poradził :) Ale ja też się cieszę, choć czekam na wyniki oficjalne.

Beata pisze...

Martaanno - kocham panią:)

Beata pisze...

Latarniku, Pan Sułek do wyższych celów stworzon:)

Beata pisze...

Anonimowy - :)

Anonimowy pisze...

Mam nadzieje, ze bociek nadal czuwa i nie pozwoli na jakis numer ze strony fanatycznych zwolennikow prezesa - oni gotowi sa na wszystko, zeby zmienic wynik, albo przynajmniej go uniewaznic. Prezes juz wezwal do czujnosci prz liczeniu glosow - oby to nie byla zawoalowana zacheta do tego typu dzialan...

zgaga pisze...

Nerwowa nocka i przedpołudnie jeszcze przed nami... Ale tli się iskra!

Nivejka pisze...

Lepsze zło zwyciężyło. Oby tylko "nie wnieśli apelacji";)

Beata pisze...

wszystko jest mozliwe...

Joanna pisze...

Miałam spać spokojnie, ale nie: siedzę i czekam na kolejne "słupki" :-o

Beata pisze...

coraz bardziej nerwowo...:(

Beata pisze...

a mnie sie marzyło takie przytłaczające zwycieśtwo, a to niestety jest zwycięstwo do marudzenia, tworzenia nowych scenariuszy spiskowych...

Anonimowy pisze...

Spokojnie, do rana sie poprawi (mam goraca nadzieje!). W I turze byl nawet moment, ze byl remis, ale kiedy splynely wyniki najwiekszych komisji, poprawilo sie.

Joanna pisze...

No i się odwróciło!
Ale do rana jeszcze trochę czasu...

Anonimowy pisze...

Ten sam schemat jak w I turze.
Chyba teraz splynely glownie wyniki z tych malych obwodow. Wiejskich.

Anonimowy pisze...

Juz sie odwraca trend!
Przewaga Komorowskiego (ok.51%), J.K. - ok.48%

Anonimowy pisze...

a wyniki sa z ok.80%

Beata pisze...

podziwiam Wasza cierpliwość, zrezygnowałam ze sledzenia (ze strachu) po północy...

Anonimowy pisze...

A mnie wczoraj dosc szybko uspokoily informacje o wysokiej frekwencji, tak, ze nawet info okolo polnocy, ze chwilowa przewage ma Kaczynski, nie przerazilo mnie, bo schemat z I tury sie powtarzal.
Ale oderwac sie od niusiarni ciezko bylo;)