12 maj 2010

podglądanie życia boćków

Zdecydowanie wolę boćki od pana Janusza, który kandyduje tylko po to, by przekonać ludzi, że można żyć w normalnym kraju, bo on całe życie swe przeżył w nienormalnym...
objawienia oczywiście nie ogłosił, bo mówi to za każdym razem, ale teraz dodał, że mu się to kandydowanie bardziej podoba, bo jest trudniej...

zaznaczył, że Polska to taki jedyny kraj, w którym się żyje za cudze pieniądze...rozumiem, że pan Janusz za wszystko co związane z kampania będzie płacił sam...

boćki za to są fajne, tylko biedulki prywatnego życia nie mają:( dużo potomstwa wskazuje na to, że lato powinno być mokre...:(((((((

7 komentarzy:

Beatta pisze...

Jestem ekstremalna. Wolę boćki od wszystkich, za przeproszeniem, kandydatów;)

Matylda pisze...

bociek na prezydenta ! :)
a tak swoja szosą - podali żeby na wczasy nei jechać w lipcu bo mokry będzie.
U nas ciągle pada;/

a ludzie to świntuchy jendak,nie dawać bockom spokoju za dnia i nocy ,wzdech.

Mijka pisze...

od kilku lat obserwuję boćki,Przygoda z Dziedzicem dochowali się całkiem sporego stadka:)

polityka mnie nie interere.

Beata pisze...

Mijka, pozornie nie interesuje:)

Neskavka pisze...

Przypominam,że bocian to też ptak ale o ilez przyjemniejszy!
Też wolę boćki.
Polityka jest beee!

Mijka pisze...

Beata,żadne pozornie,ja nie potrzebuję pozorów,tak?
i jak piszę,że mam w dupie,to znaczy że mam.

Beata pisze...

Mijka, ale na wybory pójdziesz?