25 wrz 2011

jesień idzie, nie ma na to rady









12 komentarzy:

Monika pisze...

Oj, piękne. U mnie grzybowo :D

diesel pisze...

Ale Jesien ma Zajebiste Kolory....

Leonard pisze...

rekompensata w kolorystyce i te swiatlo przy bezchnurnym niebie...

Matylda pisze...

jesień też potrafi być piekna...;)

Anonimowy pisze...

Czester pisze...
Jestem, całym sobą, w zimie dnia 1 stycznia 1970 r. w Fillmore East Auditorium in New York City.
Jest też Buddy, Billy i Jimmi.

zgaga pisze...

Urokliwa niezwykle, przynajmniej na razie. Ale na myśl, że nadchodzi bury listopad, cosik mnie telepie...

Nivejka pisze...

Mogłaby nieco wolniej kroczyć:)

Kwoka pisze...

W tym momencie tak : "chwilo trwaj - chwilo, jesteś piękna"! ...i ani kroku dalej! Te Twoje przykłady miłe dla oka, nawet bardzo;))

Unknown pisze...

Szczerze...to ja wolę tą jesień od tegorocznych wakacji :)...żeby jeszcze wolne było ;)

Joanna pisze...

Taka piękna, to niech sobie idzie :-)

Anonimowy pisze...

"Szczerze...to ja wolę tą jesień od tegorocznych wakacji :)...żeby jeszcze wolne było ;)"
Podpisuję się pod tym obiema łapkami :)

małgośka

Clara pisze...

Jaka artystyczna dusza robiła tak piękne ujęcia?