27 mar 2011

na Kowno!

pojechać tak daleko, tylko po to by dać kumplowi w pysk?
kiedy istniała zasadnicza służba wojskowa nie było kiboli

wiem, to totalne uproszczenie,
ale gdzieś ta prymitywna agresja musi znaleźć ujście...przecież nie podczas nocnego układania towaru w tesco

premier podczas śniadania przyznał się, że był za słaby, ale w takiej kwestii, która choć ekonomicznie obciążająca to jednak do wybaczenia

Jarosław zauważył, że to co powiedział o nim Małysz nie wywołało rewolucji w małyszomanii  i postanowił porozmawiać z Małyszem

SLD triumfuje jesienne wybory:) trwają spekulacje z kim w koalicji, oj, oj, w ten sposób można zdenerwować przeciwników, ale także osłabić siebie samych

11 komentarzy:

Porcelanowa pisze...

Od dluzszego juz czasu nie ogladam tv, ostatnio nie mam na to czasu, zdrowsza sie czuje politycznie, a ze malysz dzisiaj robil swoj final skok wiem z fejsbuka :)

Anonimowy pisze...

Napierniczak to dupek nad dupki.
A Tusk poradzil sobie z "celebrytami" koncertowo.

AA

ps. dzis poznym wieczorem minela mnie na ulicy kobieta pobrzekujaca z daleka bugtelkami w torbie i niosaca przed soba kilka pudelek pizzy.
Niby nic dziwnego, ale miala wasy:)

Beata pisze...

Porcelanowa - w takim razie masz mnie, ale ja tez najwięcej wiem z internetu:)

Beata pisze...

AA - może i dupek, ale bez dupy trudno sie wygodnie siedzi:) wąsy miła sprawa:)

Anonimowy pisze...

Slowo daje, ze miala wasy. Podkrecone.

AA

Beata pisze...

ale ja wierzę!

Anonimowy pisze...

uff.

AA

Beata pisze...

:) kamień z serca:)

Margarithes pisze...

Ja wąsy właśnie zgoliłam, ale co ten mały chce Małyszowi powiedzieć? Matko z córką!

Monika pisze...

... że latanie w mgle niebezpieczne?

Beata pisze...

Patrz, Silka, takie to proste!