4 mar 2011

kosz

dla JKM, nareszcie, bo już myślałam, że ta partia to jeden człowiek tylko :) co prawda JKM ma teraz nową partię (?), w skrócie WIP, może miało być VIP...nie wiem, ale ten etatowy startujący we wszystkich możliwych wyborach zaczynał być nudny, chociaż rozumiem, że dla niektórych, z powodu niezmienności swych przekonań ten pan jest atrakcyjny.

Poza tym znowu problem kto poleci TYM samolotem i w TAMTO miejsce, a ja mam nadzieje, że oni polecą różnymi samolotami...

W mediach pełno o rezygnacji z kariery Małysza, albo zawodzeń pani Justyny, że nie jest chora na astmę...
Czy Małysz zdecyduje się na drugie dziecko?
Proponuję referendum w tej sprawie.

4 komentarze:

iw pisze...

Jak zwykle znajduję u Ciebie skrót wiadomości na czasie :))
Referendum w sprawie drugiego dziecka Małysza! :)) To jest myśl!
pozdrowienia!

zgaga pisze...

Jestem przeciw referendum! Nadmierna presja nie sprzyja prokreacji!

Margarithes pisze...

O rany, to się porobiło...

anabell pisze...

Wiesz Beatko, najprzyjemniej jest martwić się cudzymi sprawami, więc znając rodaków wcale by mnie takie referendum nie zdziwiło jak i multum dobrych rad, czym powinien się teraz zająć. Co do p. Justyny-to nie Ona powinna o tym wszystkim mówić, ale PZN głośno i systematycznie protestować przeciwko takiej sytuacji.Bo podobno doping powinien być tępiony, a jeśli lek poprawia ci o 20% wydolność oddychania to już jest doping. Na co dzień Norweżka nie musi używać tego leku, radzi sobie doskonale bez niego, a więc jest on dla niej rodzajem dopingu.
Miłego, ;)