24 lut 2011

oj, tam, oj, tam, Śniadek zapisał się do pisiorów a Kowalczyk piąta...

Solidarność pod nowym wodzem nie czuje wstrętu do prezydenta i zaprasza go na uroczystości pacyfikacji kopalni "Wujek"
jaka szkoda, że my w Ojczyźnie miłej świętujemy tylko przykre zdarzenia...

Maja nagrane na kamerę, że pilot nie chciał lecieć, bo zła pogoda (do Smoleńska, znaczy się)...generał mu kazał no i polecieli...
tak sobie mysle, że jeszcze wiele miesięcy bedą sie pojawiać nowe nagrania, filmy, nawet w trzy de...

poza tym z przerażeniem stwierdzam, że już piątek, zaraz koniec miesiąca, i tak jak czas leci, jak oszalały, tak zima stoi jak kamień, albo jakaś skała czy inny niewzruszony minerał...
Znajoma chciała popracować w komisji wyborczej, ale listy zamknięte już...150 PLN piechota nie chodzi, została wpisana na listę rezerwowych, ciekawe, jak wygląda casting na członka komisji? wróć! Jak wygladałby casting na członka Komisji, gdyby  był...

12 komentarzy:

diesel pisze...

No kurcze ostatnio dopiero świętowali a tu już połowa lutego... czas zapi.... ale to tylko z powodu bo robisz z czwartku już Piątek. ;)

Beata pisze...

jeszcze nie robie:) malo tego, myslalam, ze dzisiaj sroda...

zgaga pisze...

Członkostwo w komisji grzechu warte!

Kamyk pisze...

Racja, 150 piechotą nie chodzi. Ot, Osobisty był na prezydenckich "członkiem", z samorządowych wysiudali. I jak się okazało - dobrze się stało. 120 było i siedzieli do 6-ej rano. No sorry. A potem od 8-ej praca. To ja wolę odpuścić sobie te kilkadziesiąt PLN.
A tydzień ciekawy. Ja dziś mam sobotę, za to we wtorek miałam czwartek.
I zimno. Cały tydzień temperatura -20 - -25 :( Już nawet nie wiem, co mi marznie.

Monika pisze...

Dzisiaj wracam do domu, wiec nie straszcie pogoda. Stad caly ten grajdolek taki odlegly ...

Anonimowy pisze...

Kamyk, opowiadała mi znajoma, że w zime stulecia pojechała na kulig, przymarzły jej rajstopy do ciała, wyladowała w szpitalu...to były TAMTE rajstopy:)
Beata

Beata pisze...

Silka, powrót do domu ciepły jest, a przynajmniej powinien:) Beata

Beata pisze...

Ten anonim powyzej to ja:)

Beata pisze...

Zgago - no:)

BrakNicka pisze...

Dawno dawno temu byłam w komisji wyborczej - fajnie było :)).
Przeraża mnie że już prawie marzec! Gdzie się podziały ostatnie 2 miesiące??

I niech się już wreszcie ciepło zrobi bo mnie to zapakowywanie się w ciężkie szmaty przed wyjściem z domu mierzi. No ileż można...

Anonimowy pisze...

Cóż nam nieborakom pozostało świętować . Brakuje tych najbardziej radosnych okazji takich jak : Dzień Zwycięstwa , Święto Manifestu Lipcowego i Dzień Rewolucji Październikowej.
Doprawdy, jedno święto Objawienia Pańskiego nie jest w stanie zrekompensować tak wielkiej straty ...
A tu miesięcznica za pasem, mamy już przygotowane nowe pochodnie , zaś rada wsi zaakceptowala wniosek na zakup dwóch autokarów , bo my się zimy nie boimy, a chętnych na wyjazdy jest coraz więcej.

Halina

Beata pisze...

Och, Halina, może kupcie jeden piętrowy?