18 sty 2011

rozkosz

To był idealny moment.
I najwyższy czas.
Rozumiała mnie bez słów.
Zamknęłam oczy.
Dotyk niebiański, muśnięcia pieszczotliwe i to ciepło opływające...
Zamknęłam oczy.
Przestała więc przeszłam w inne miejsce.
Znowu zamknęłam oczy i ponownie było i d e a l n i e.
Drzemałam.
Obudziła mnie lekko duszna mgiełka, zaprzeczyłam ruchem dłoni.
Rozumiem - powiedziała - tak jak zawsze, naturalnie.
Uśmiechnęłam się nie otwierając oczu.
Czterdzieści złotych - usłyszałam i to też było do przyjęcia...



PS, w kościele byłam z rana, tak wyszło...przy szopce stało coś, co jak się później domyśliłam, było oknem. W oknie mała figurka machająca do mnie ręką, albo groziła mi? no, co ta figurka robiła i kto to był?

24 komentarze:

mada pisze...

cena, myślę, to średnia krajowa za usługę, ale luksus "drzemki" i nieplotkowania - bezcenne:)
Dobrze wykorzystujesz wolny czas:)
Odpoczywaj dalej:)

Beatta pisze...

Eden za czterdzieści złotych? ;)

el pisze...

ciekawi mnie machająca figurka.doszłas do tego co to i czego chciało?

helena pisze...

prezydent machający z okna niebiańskiego samolotu?
(tak, wiem, to niesmaczne;-)

Anonimowy pisze...

Ja place 60 w lorealu ( w Polsce ), ale pani mi oferuje inne uslugi, ktorych nie chce ( farbowanie, nie potrza mi, bo rzucam chne we wlasnym zakresie ), bym juz dala 70, zeby tez muskalo, oplywalo i nie gadalo ;/ )
Figurka w oknie to bylam ja, zzo. Ci machalam dla psoty. Bo ja do kosciola chwilowo nie uczeszczam ( nigdy nie mowie nigdy ), ale sie dla Cie poswiecilam i w okienku przy szopce karnie zawislam ;)

Anonimowy pisze...

To bylo okno z Franciszkanskiej 3.
Tak?

Beata pisze...

Anonimowy - bingo! tylko sie chyba cos zacięło i zamiast błogosławieństwa był takt na 3

Beata pisze...

Helena! Jesteś:)

Anonimowy pisze...

Juz widze wysyp tych dewocyjnych produktow, kotry teraz ruszy jak lawina.
I juz mnie mdli.

Beata pisze...

na facebooku odsłuchałam balladę J.Pietrzaka i pasuje mi tylko młodziezowe okreslenie - żal...

Anonimowy pisze...

Cale szczescie nie slucham Pietrzaka od dawna.
Wiec nie wiem, czym tym razem sie zeszmacil.

Beata pisze...

jak to czym? cała prawda o Smoleńsku na dodatek na melodię "wróg napadł na Polskę z Zakazanych piosenek, łobuz!

Anonimowy pisze...

Jak widac zlodziejstwo to norma u tych narodowo-socjalistycznych grafomanow (Wolski tez tak ma).

Beata pisze...

Oj, Wolski...trójki słucham tylko w piątki rano, bo wtedy jest tam Man:)

Anonimowy pisze...

Wolski teraz w Gazecie Polskiej bryluje.

Beata pisze...

Nie biorę do ręki:)

Anonimowy pisze...

Wolski, nomen omen:)
Obywatel IV Rzeczypospolitej Wolskiej:)

Beata pisze...

kaczyzm?

Anonimowy pisze...

Tez nie biore.
Niestety smrod niesie sie od nich daleko.

Anonimowy pisze...

Kaczyzm, mowiac w duzym skrocie.

Beata pisze...

w sumie to prosta ideologia jest, tak prosta, że az prymitywna

Anonimowy pisze...

Dlatego taka nośna.
Dla pewnej czesci spoleczenstwa.

Beata pisze...

cóż, zawsze jest jakas część społeczeństwa, ale wygląda na to, że akurat ta część lubi samą siebie:)

iw pisze...

Beatko - jeśli to był masaż, to cena bardzo w porządku :)) Też uwielbiam....
Pozdrowienia!