9 lis 2010

a, SIO!

System Informacji Oświatowej funkcjonuje od 2005 r. ma gromadzić i przetwarzać dane statystyczne o szkołach i placówkach oświatowych, uczniach, słuchaczach, wychowankach i absolwentach. System obejmuje też dane o nauczycielach, wychowawcach i innych pracownikach oświaty, a także dane dotyczące spełniania obowiązku nauki.
Dwa razy w roku mordujemy się z SIO...rokrocznie w zawiłych tabelach pojawiają się nowości i nijak sie winien i ma nie zgadza, szczególnie, kiedy szkoła to jest tak zwany zespół szkół, a teraz pojawiły się nowe zmiany znacznie bardziej upierdliwe. W danych statystycznych będzie nie tylko ilość danych uczniów, ale ich pesel, wyniki egzaminów, ma to zwiększyć efektywność systemu finansowania oświaty(!) w jaki sposób, że się tak mało inteligentnie zapytam...
a, i będziemy podobno pisać programy indywidualne dla KAŻDEGO ucznia...ale będą gotowce też:)
wytnij-wklej, wytnij-wklej...
jasne, zrobię to, tylko chciałabym wiedzieć po co?

5 komentarzy:

Nivejka pisze...

Bo jeszcze za mało makulatury produkujemy. Ostatecznie z czegoś ten papier toaletowy trzeba robić nie?;)

Beata pisze...

ale już tego nie skupuja na papier dupny...nie opłaca się:(

helena pisze...

te programy indywidualne mnie przerażają :-(
już mi wystarczy, że drugi rok męczę się ze swoim zespołem ewaluacyjnym :-(

Mijka pisze...

indywidualne niedawno skończyłam pisać,bo nasza derekcja wyszła przed szereg.

rozglądam się a czymś innym,mam dość.

Helena,ewaluacja..współczuję..my mieliśmy kontrolę ewaluacyjną przed samą Wielkanocą...

Beatta pisze...

Quo vadis oświato ja się pytam, ewentualnie, gdzie leziesz??? ;)