2 cze 2009

Adin, dwa, tri...

Daaaawno temu
stałam w kolejce, ho, ho, jak długiej...
po bilety na adin, dwa, tri
to było tak między cudotwórcą ze slamsów Obłuża a podawaniem grasicy
w iniekcjach ze Śląska

nabyłam bilet

potem stałam w dłuuuugiej kolejce, żeby w hali olivia zająć najgorsze miejsce...

dwie godziny Przed tuliłam Wu, żeby był cicho na krzesełku, który miał do dyspozycji, bo Mistrz nie lubi płaczących dzieci

no i kiedy nadejszła wielkopomna chwila...
okazało się
że Mistrz, właśnie dzisiaj, skupi się głównie na hemoroidach, i chorobach układu pokarmowego :((((
cóż
taki inny wyganiał z Wu diabła, przyciskając jego głowę tak, że brodą dotykał klatki piersiowej
Wu ryczał basem, a cudotwórca mówił widzi pani!, to drugie dziecko w nim siedzi, trzeba je wygnać!

ok, powiedziałam, tylko może nie tak mocno? (każdy tak charczy, jak brodę do klatki biustowej przystawi, nie?)

Nie wierzy! zawołał nie wierzy!
i otworzył drzwi dramatycznie pokazując wyjście palcem
cała kolejka kisząca sie na 2 metrach kwadratowych w zaciemnieniu z dymu papierosowego, spojrzała na mnie z wyrzutem
nie wierzy...
szliśmy sobie potem z Wu po świeżym powietrzu i powiedziałam, że jeśli ma diabła w sobie to niech se ma!
zadowolona byłam, bo kasy u faceta nie zostawiłam! bo on cwaniak, za dzieci niepełnosprawne forsy nie brał (uczciwy!), ale matkom zawsze jakąś chorobę znalazł no i matka za przystawianie rączki do ciała już płaciła :)
no, ale ja nie wierzyła...
i dlatego
Wu, jaki jest, taki jest...
P.S.
ale prywatnie
to ten Adin, dwa, tri, może pomagać, statystycznie
i przede wszystkim sobie, a to już jest
coś
*

19 komentarzy:

slawkas pisze...

A ja znam relacje z pierwszej ręki i osoby, którym pomogło coś, co bywa nazywane jako wiejskie gusła. Może Adin, dwa, tri jest za mało wiejski?

Beata pisze...

on jest MEDIALNY, kurcze, on jest bardzo ciekawy, tylko nie był wtedy dla nas :( ale to kazdy przechodzi, niezaleznie czy ma dziecko niepełnosprawne, czy ktoś w rodzinie chory na raka... Jakiś Haris jeszcze po drodze był!

a ludziom najbardzij pomaga wiara, że pomoże i medycyna niekonwencjonalna (czytaj wiejska:) )

Stardust pisze...

Harrisa pamietam:) Ludziska walili calymi tabunami!!! To bylo jakies 30 lat temu, albo i ciut wiecej.

Beata pisze...

Stardust! bez dat! bez dat!

Isabell Auden pisze...

He he, ano symbolika jakaś w tym może jest, może zatrudniłam Alegorię, ale jeśli się nie sprawdzi to wrócę do Symboli. Starałam się zrozumieć notkę, ale średnio mi to wyszło...kim jest Wu? jeśli można wiedzieć... :)

Beata pisze...

Isa...symbolika seksualna :) u Ciebie, te jelenie itd:)no! a reszta to pisze u Ciebie, bo tu raczej wszystcy znaja:)

Isabell Auden pisze...

Ha ha haha jelenie i sex :D Jakie połączenie :D

Beata pisze...

Freudowskie:)

Mijka pisze...

a mięszanie powietrza też było?
podobno działa.....:)

Beata pisze...

?????? a jak to się robi?

Mijka pisze...

no jak to?v?mięsza łapkami w prawo lewo we powietrzu przed delikwentem,młynki wykonywa a potem kasuje dwie stówki:)
słyszałam o takim magiku kiedyś dawno,jak Harisy i Kaszpirowskie na fali byli.
ja sie tam nie znam,tak mnie się przypomniało.

Beata pisze...

łoł, też chce! te dwie stówki!

Mijka pisze...

no:)))

Beata pisze...

wystarczyłoby raz dziennie, nie? na waciki zarobimy w szkole:)

Mijka pisze...

oo to to to:))

a wiesz.ostatnio nie mam wacików...pff:))

ale mam córki,eee to chyba dlatego nie mam co?

Beata pisze...

to podpasek też:)
ostatnio zabrała mi mój stanik!

Beata pisze...

to podpasek też:)
ostatnio zabrała mi mój stanik!

kiciaszara pisze...

Moja mama swego czasu bardzo w Kaszpirowskiego wierzyła. Ogladała codziennie. W tym czasie mój ojciec spał snem pijackim. Jej nic nie pomogło a u niego znikły wszystkie blizny jakie miał po różnych wypadkach. Naprawdę nie wiedzieliśmy co o tym mysleć :) Może to trzeba z procentami zarzywać ???

Beata pisze...

kurcze...ale Wu nie lubi alkoholu:(