29 paź 2011

głodnym nie patrz w oczy, bo uwierzysz, że nie jedli już od tygodni




17 komentarzy:

Matylda pisze...

;))))))))))))!!!
u mnie tak samo to wygląda jak się kręce po kuchni tylko zwierzyny sztuk TRZY:)))

anabell pisze...

No właśnie, w pięć minut po jedzeniu też mają głodne spojrzenia. A najśmieszniej gdy dostają coś,czego za bardzo nie lubią- wtedy mój siadał koło miski i robił minę "już tydzień mnie babsko głodzi".
Miłego, ;)

mada pisze...

niezła gromadka:))))))))
moja psica przy nich to Pikuś, chociaż też ciągle głód ma w oczach - wniosek z tego,że ostra zima będzie

nielot pisze...

No, jak można tak zwierzyny nie karmić?! ;-/

Alis pisze...

Przyznam się bez bicia, kiedy zobaczyłam zwierzyniec- miałam minę niby ze zdjęcia "życie jest ciężkie". Jak TYLE ogarnąć i to w domu????

Beata pisze...

Mojaalis, tak na co dzień to ich nie widać:) Rozłażą się na boki, przy robieniu śniadania i obiadu jakoś się objawiają a co do ilości to modlę się, żeby żadna bezdomna psina i kocina do nas nie zawitała, bo ledwo zipiemy...wszystkie koty ( i jeden pies) przygarnięte.

Beata pisze...

Nielot, no nie mozna, bo inaczej zwierzyna sama weźmie:)

Beata pisze...

Mada, nie strasz ostrą zima, ja chce pogodę jak teraz:)

Beata pisze...

Anabell :)

Beata pisze...

Tuv, trzy to duzo, potem juz każdy dodatkowy sie rozmywa :)

Anonimowy pisze...

Beata to ile jest w koncu u Was zwierzat?
mlynarka Z L.

Czarny(w)Pieprz pisze...

Haha:) świetne zdjęcie, u nas tylko dwóch żebrzących a jak by ich tysiąc było. I tak w ogóle, to oni tak koło lodówki tylko przypadkowo, nie żeby...ten tego..:)

Beata pisze...

Młynareczko moja, od miesiąca jest nas: 4 koty i 3 psy, kur sztuk 4 :)

Beata pisze...

Czarny Pieprz - przypadek, oczywiście przypadek.

Monika pisze...

U nas w domu psy sztuk 3, koty sztuk 2 i na dworze wataha sztuk 4. Wszystko przygarnięte. Muszę też strzelić kiedyś fotkę :P

Beata pisze...

Silka strzelaj i dzieki za przygarnianie:)

Joanna pisze...

Ależ one są cudne!