24 cze 2011

Dziesięć lat - dziesięć różnic


16 komentarzy:

Monika pisze...

1. pies ...

yyyy

2. zmęczyłam się :D

Beata pisze...

wydaje mi sie też, że lipy mają więcej liści...

Anovi pisze...

Ale chcesz tak po kolei? Bo wiesz, trzeba między dwoma obrazkami przeskakiwać a ja dziś licho się czuję :) Chociaż na dzień dobry odnalazłam 7 :D

Unknown pisze...

Piesio, suszarka, auto, elewacja, basen + wyrośnięte drzewka :)
Pewnie dumna jesteś ze swojego małego raju...ślicznie tam u Ciebie!
U mnie za oknem okno sąsiada a na trawnikach same kupy :( Pozdrawiam!

Beata pisze...

Galopku, czas pogalopował:)

Beata pisze...

Anovi, oj czuj sie lepiej, proszę:)

Unknown pisze...

Beatko dopinguję do romansu na trawie z Larsonem ;) Czekam na opinię :)

anabell pisze...

Generalnie to "zarosłaś", już mogą się dzieciaki w chowanego bawić:))) Fajna ta Twoja hacienda.
Miłego, ;)

Anonimowy pisze...

Miałaś 21 lat ... :)
"Private Hell" - Jackyl
oraz
"All The Money's Gone" - Babylon Zoo

Czester Miczel

Beata pisze...

Czester, ale sie podlizujesz:)

Beata pisze...

Anabell, własnie tak, zarosło, i lipy na pierwszym planie "prawie" jak te u Jana Ka:)

mada pisze...

Krzaczaście i drzewnie się zrobiło:)
pewnie też w środku dużo się zmieniło:)

Anonimowy pisze...

wiem - wiem - wiem !- na drugim zdjęciu w prawym górnym rogu brak smugi kondensacyjnej po przelocie odrzutowca, ktora jest obecna na pierwszym! Co wygrałem ?
;-)
pozdro - Clou

Beata pisze...

Tak własnie! Dokąd przesłać nagrodę Clou?

Beata pisze...

Mada, jasne, na pierwszym zdjęciu to był stan surowy:)

Anonimowy pisze...

Pies! 10 lat póxniej pojawił się pies! (Bo kolor dachu ten sam)
:D
Szeh